REGULAMIN SPRZEDAŻY PREMIOWEJ KLEJ BONDING FIX NORGIPS
§ 1 Definicje
- Regulamin określa zasady i warunki sprzedaży premiowej.
- Organizator - NORGIPS z siedzibą w Warszawie, ul. Racławicka 93, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie pod numerem KRS: 0000529680, kapitał zakładowy: 20.010.000,00 PLN, REGON: 015554333, NIP: 5222702366 („Spółka”).
- Uczestnik/Uczestnicy - Partner Handlowy w osobie Dystrybutor Budowlany przedsiębiorca prowadzący sprzedaż wyrobów budowlanych należącej do Organizatora marki NORGIPS, posiadający obowiązującą w okresie Promocji umowę handlową z Organizatorem w zakresie dystrybucji produktów należącej do Organizatora marki NORGIPS;
- Sprzedaż premiowa – promocja organizowana i prowadzona na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej u „ Organizatora” na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie. Sprzedażą premiową objęty jest zakup pakietów:
- Za zakup 49 + 5 worków Bonding Fix 20 kg
- Za zakup 36 + 4 worków Bonding Fix 25kg
- Za zakup 36 + 4 worków Bonding Fix 30kg
(dalej: ”Produkt Promocyjny”) w okresie od 12.03.2024 – 08.04.2024
§ 2 Warunki uczestnictwa
- Sprzedaż premiowa jest przeznaczona wyłącznie dla Uczestnika /-ów/. Udział w Sprzedaży premiowej jest dobrowolny i oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu.
- W celu wzięcia udziału w Sprzedaży premiowej Uczestnik /-cy/ powinni dokonać zakupu Produktu Promocyjnego w okresie trwania Sprzedaży premiowej.
§ 3 Zasady sprzedaży premiowej
- 1. Każdy Uczestnik przy zakupie pakietu produktu promocyjnego – tzn. za każdy zakupiony pakiet wymieniony poniżej :
- 49 + 5 worków Bonding Fix 20 kg produktu promocyjnego - otrzyma 5 worków Bonding Fix 20 kg za 5 groszy
- 36 + 4 worków Bonding Fix 25 kg produktu promocyjnego - otrzyma 4 worki Bonding Fix 25 kg za 4 grosze
- 36 + 4 worków Bonding Fix 30 kg produktu promocyjnego - otrzyma 4 worki Bonding Fix 30 kg za 4 grosze
(dalej: „Nagroda”).
- Pula nagród jest ograniczona, decyduje data wystawienia dowodu sprzedaży. Sprzedaż premiowa trwać będzie od 12.03.2024 r. do 08.04.2024, lub do wyczerpania puli pakietów. Produkty za 1 grosz zostaną wydane Uczestnikowi w chwili zakupów produktu promocyjnego przy zamówieniu u Organizatora. Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy wydania Nagrody, jeżeli ma podstawy przypuszczać, że Uczestnik nie spełnia warunków uczestnictwa w Sprzedaży premiowej.
- Uczestnik może wziąć udział w Sprzedaży premiowej wielokrotnie, pod warunkiem dokonania odpowiedniej ilości zakupów Produktu promocyjnego.
- Nagrody niewydane pozostają do dyspozycji Organizatora.
§ 4 Reklamacje
- Reklamacje w związku z przeprowadzeniem Sprzedaży premiowej rozpatruje Organizator. Rozpatrzeniu podlegają reklamacje zgłoszone w formie pisemnej i wysłane listem poleconym na adres Organizatora: 02-634 Warszawa, ul. Racławicka 93 z dopiskiem „Reklamacja Sprzedaż premiowa klej Bonding Fix ”
- Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko (w przypadku osoby fizycznej) lub nazwę firmy (w przypadku przedsiębiorcy) Uczestnika, adres korespondencyjny, dokładny opis i powód reklamacji oraz treść żądania. Podanie informacji wskazanych w zdaniu poprzednim jest dobrowolne, ale niezbędne dla rozpatrzenia reklamacji. Reklamacje niespełniające powyższego wymogu nie podlegają rozpatrzeniu.
- Reklamacje mogą być zgłaszane w czasie trwania Sprzedaży premiowej wskazanym w § 1 pkt. 4. Reklamacje zgłoszone po terminie nie będą rozpatrywane. O zachowaniu terminu opisanego powyżej decyduje data wysłania reklamacji. W przypadku przesłania reklamacji listem poleconym miarodajna jest data stempla pocztowego.
- Na rozpatrzenie reklamacji Organizator ma 5 dni roboczych liczonych od daty jej otrzymania. O wyniku postępowania reklamacyjnego Organizator powiadomi Uczestnika w formie odpowiedniej do formy reklamacji tzn. bądź w formie e-maila zwrotnego, bądź listem poleconym na adres korespondencyjny wskazany w reklamacji, w ciągu 3 dni roboczych od daty rozpatrzenia reklamacji.
- Stanowisko Organizatora podjęte w wyniku rozpatrzenia Reklamacji ma charakter ostateczny i niezaskarżalny.
- Administratorem danych osobowych Uczestników zgłaszających reklamacje jest Organizator. Klauzula informacyjna stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu.
§ 5 Postanowienia końcowe
1.Regulamin jest dostępny przez czas trwania Sprzedaży premiowej w siedzibie Organizatora.
- Wszelkie materiały informacyjne, w tym reklamowe i marketingowe mają charakter pomocniczy względem Regulaminu.
- Wartość Nagrody stanowi dla nagrodzonego Uczestnika podstawę do opodatkowania według obowiązujących przepisów podatkowych.
- Wszelkie informacje na temat Sprzedaży premiowej można uzyskać kontaktując się z Organizatorem za pośrednictwem wiadomości mailowych pod adresem: norgipspolska@norgips.com
- Regulamin wchodzi w życie w dniu rozpoczęcia Sprzedaży premiowej. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu, przy czym zmiany Regulaminu nie mogą wpływać na prawa nabyte Uczestników przed dniem wejścia w życie zmian.
Załącznik nr 1 do Regulaminu Sprzedaży premiowej Norgips dla Uczestnik/Uczestnicy
Klauzula informacyjna
Norgips Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Racławicka 93, 02-634 Warszawa (dalej jako: „Norgips”) działając na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (zwanego „RODO”) informuje, że jest administratorem Państwa danych osobowych.
Informujemy, że:
- Przetwarzamy następujące dane: imię i nazwisko klienta, adres do korespondencji, numer telefonu, numer rachunku bankowego.
- Dane osobowe przetwarzane będą w celu rozpatrzenia i obsługi złożonej reklamacji, co stanowi realizację naszego prawnie uzasadnionego interesu polegającego na należytym rozpatrzeniu i obsłudze roszczeń (podstawa: art. 6 ust. 1 lit. f rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej zwane RODO) oraz wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze podstawa: art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
- Okres przechowywania danych: dane osobowe będziemy przechowywać przez okres 5 lat liczonych od 1 stycznia następnego roku po ostatecznym rozpatrzeniu reklamacji.
- Państwa dane osobowe mogą być przekazywane usługodawcom Norgips przetwarzającym dane osobowe w imieniu i zgodnie z instrukcjami Norgips, w szczególności w zakresie obsługi IT, obsługi płatności i świadczenia usług w zakresie księgowości.
- Mają Państwo prawo żądać dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych.
- Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), jeżeli w Państwa przekonaniu przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza postanowienia RODO.
- Dobrowolność podania danych: Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji wyżej wskazanego celu, konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości rozpatrzenia reklamacji.
- Inspektor Ochrony Danych Osobowych: Nie wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych osobowych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych możesz uzyskać kierując zapytanie na adres administratora danych.